Exposanten FAQ
Veel gestelde vragen over My Easyfairs
Hieronder vind je antwoorden op veel gestelde vragen over My Easyfairs
Ga na het inloggen naar ‘beheer uw online profiel’ en klik op ‘bedrijfsinformatie’. Voor een uitgebreide handleiding, klik hier.
Deel jouw beursdeelname onder jouw volgers op social media met jouw persoonlijke uitnodigingslink uit MyEasyfairs. Hoe? Klik hier. Je kunt ook marketingmateriaal downloaden.
Veel gestelde vragen over Visit Connect
Hieronder vind je antwoorden op veel gestelde vragen over Visit Connect
Maar juist de internet browser van Visit Connect via jouw telefoon. De app is verouderd en werkt niet naar behoren
Zorg ervoor dat je internet verbinding hebt. Internet is nodig om Visit Connect te openen in jouw internet browser. Open met je smartphone de Visit Connect link vanuit je bevestigingsmail of Visit Connect mail. Vul daarna je naam en email in en klik op accepteren. Klik op”Add leads” om de camera te openen en start met scannen!
We gebruiken nu een webapp. Dit is een website in je browser die goed werkt op smartphone/tablet. Zie hierboven welke stappen je moet volgen
Bij het openen van de Visit Connect tool wordt er gevraagd naar een naam + email adres. Dit wordt gedaan om de gebruiker te kunnen identificeren. Achteraf kan je dus zien welke vertegenwoordiger welke leads heeft gescand.
Mocht de tool bij het heropenen opnieuw vragen om een naam + emailadres. Kan dezelfde naam en email gebruikt worden.
Soms is er geen toestemming gegeven om de camera te gebruiken, dan staat er in het scherm hoe we opnieuw de camera settings aan kunnen passen, dit volgt dus wanneer je het scherm ervoor hebt.