EasyGo
EasyGo - Go for more
EasyGo is een vast onderdeel van een deelname aan Empack. Dit marketingpakket bevat een breed aanbod aan tools gebaseerd op de meeste recente ontwikkelingen binnen de digitale markteingtechnologie. Dit stelt u in staat om zowel voor, tijdens als na Empack je (online) zichtbaarheid te verhogen, eenvoudiger leads te verzamelen en op te volgen.

EasyGo
Hoe werkt het?
Welk pakket kies jij?
GOVISIBILITY
Een promotie voor jouw organisatie
GOLEADS
Zorg voor een verdieping van jouw klantrelaties en een maximale leadgeneratie tijdens jouw deelname
GOPLUS
Verbeter jouw online zichtbaarheid voorafgaand aan het event en zorg voor een maximale leadgeneratie tijdens jouw deelname
GOPREMIUM
Maximale zichtbaarheid van jouw merk en een maximale leadgeneratie. Zowel online als offline voor en tijdens de beurs
Het hele jaar door online zichtbaarheid
Met My Easyfairs beheer je eenvoudig online jouw bedrijfsprofiel en het productaanbod wat je wilt weergeven in de online catalogus van het event waaraan je deelneemt.
- Zorg ervoor dat je online bedrijfsprofiel informatief is en jouw potentiële bezoeker de juiste informatie geeft over jouw aanbod. Maak het makkelijk om contact met je op te nemen door een duidelijke websitevermelding, de juiste social media links en een speciaal contactformulier.
- Er zit geen limiet aan de informatie die je kunt weergeven in jouw online profiel. Plaats onbeperkt video’s, teksten, afbeeldingen en links voor een zo uitgebreid mogelijk profiel.
- Houd je profiel up-to-date door continu nieuwe content te plaatsen zoals productupdates en persberichten. Deze content wordt ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
- Spreek de toptalenten uit de branche aan door relevante vacatures te plaatsen in jouw profiel.
Zorg dat jouw bedrijf gezien wordt als innovator en meld je innovatieve product aan voor de Innovatie Galerij. (jouw product wordt door een vakkundige ”innovation reviewer” beoordeeld)
Via My Easyfairs nodig je gemakkelijk jouw (potentiële) relaties uit via de door jou gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode) met jouw persoonlijke registratielink. Je kunt heel makkelijk een lijst uitdraaien met alle (potentiële) bezoekers die zich voor het event geregistreerd hebben via deze link. Zo kun je bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en hen nogmaals persoonlijk uitnodigen op je stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaar tijd en gebruik de professionele marketingtools die voor jou beschikbaar worden gesteld zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast jouw relatielijst bij ons aan zodat wij jouw relaties voor je kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.
Je ontvangt tijdens het event een Smart Badge reader voor op jouw stand. Bezoekers kunnen deze reader scannen met hun badge en ontvangen op deze manier na afloop van het event alle informatie uit uw online bedrijfsprofiel per e-mail. Het is dus van belang dat jouw profiel up-to-date en interessant is voor de bezoekers aan jouw stand. De Smart Badge technologie zorgt ervoor dat je zelfs de bezoekers bereikt die je niet gesproken hebt tijdens het event! Iedereen kan namelijk jouw Smart Badge reader scannen.
1 Smart Badge reader
Het hele jaar door online zichtbaarheid
Met My Easyfairs beheer je eenvoudig online jouw bedrijfsprofiel en het productaanbod wat je wilt weergeven in de online catalogus van het event waaraan je deelneemt.
- Zorg ervoor dat je online bedrijfsprofiel informatief is en jouw potentiële bezoeker de juiste informatie geeft over jouw aanbod. Maak het makkelijk om contact met je op te nemen door een duidelijke websitevermelding, de juiste social media links en een speciaal contactformulier.
- Er zit geen limiet aan de informatie die je kunt weergeven in jouw online profiel. Plaats onbeperkt video’s, teksten, afbeeldingen en links voor een zo uitgebreid mogelijk profiel.
- Houd je profiel up-to-date door continu nieuwe content te plaatsen zoals productupdates en persberichten. Deze content wordt ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
- Spreek de toptalenten uit de branche aan door relevante vacatures te plaatsen in jouw profiel.
Zorg dat jouw bedrijf gezien wordt als innovator en meld je innovatieve product aan voor de Innovatie Galerij. (jouw product wordt door een vakkundige ”innovation reviewer” beoordeeld)
Via My Easyfairs nodig je gemakkelijk jouw (potentiële) relaties uit via de door jou gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode) met jouw persoonlijke registratielink. Je kunt heel makkelijk een lijst uitdraaien met alle (potentiële) bezoekers die zich voor het event geregistreerd hebben via deze link. Zo kun je bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en hen nogmaals persoonlijk uitnodigen op je stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaar tijd en gebruik de professionele marketingtools die voor jou beschikbaar worden gesteld zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast jouw relatielijst bij ons aan zodat wij jouw relaties voor je kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.
Je ontvangt tijdens het event een Smart Badge reader voor op jouw stand. Bezoekers kunnen deze reader scannen met hun badge en ontvangen op deze manier na afloop van het event alle informatie uit uw online bedrijfsprofiel per e-mail. Het is dus van belang dat jouw profiel up-to-date en interessant is voor de bezoekers aan jouw stand. De Smart Badge technologie zorgt ervoor dat je zelfs de bezoekers bereikt die je niet gesproken hebt tijdens het event! Iedereen kan namelijk jouw Smart Badge reader scannen.
1 Smart Badge reader
Het hele jaar door online zichtbaarheid
Met My Easyfairs beheer je eenvoudig online jouw bedrijfsprofiel en het productaanbod wat je wilt weergeven in de online catalogus van het event waaraan je deelneemt.
- Zorg ervoor dat je online bedrijfsprofiel informatief is en jouw potentiële bezoeker de juiste informatie geeft over jouw aanbod. Maak het makkelijk om contact met je op te nemen door een duidelijke websitevermelding, de juiste social media links en een speciaal contactformulier.
- Er zit geen limiet aan de informatie die je kunt weergeven in jouw online profiel. Plaats onbeperkt video’s, teksten, afbeeldingen en links voor een zo uitgebreid mogelijk profiel.
- Houd je profiel up-to-date door continu nieuwe content te plaatsen zoals productupdates en persberichten. Deze content wordt ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
- Spreek de toptalenten uit de branche aan door relevante vacatures te plaatsen in jouw profiel.
Zorg dat jouw bedrijf gezien wordt als innovator en meld je innovatieve product aan voor de Innovatie Galerij. (jouw product wordt door een vakkundige ”innovation reviewer” beoordeeld)
Via My Easyfairs nodig je gemakkelijk jouw (potentiële) relaties uit via de door jou gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode) met jouw persoonlijke registratielink. Je kunt heel makkelijk een lijst uitdraaien met alle (potentiële) bezoekers die zich voor het event geregistreerd hebben via deze link. Zo kun je bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en hen nogmaals persoonlijk uitnodigen op je stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaar tijd en gebruik de professionele marketingtools die voor jou beschikbaar worden gesteld zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast jouw relatielijst bij ons aan zodat wij jouw relaties voor je kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.
Je ontvangt tijdens het event een Smart Badge reader voor op jouw stand. Bezoekers kunnen deze reader scannen met hun badge en ontvangen op deze manier na afloop van het event alle informatie uit uw online bedrijfsprofiel per e-mail. Het is dus van belang dat jouw profiel up-to-date en interessant is voor de bezoekers aan jouw stand. De Smart Badge technologie zorgt ervoor dat je zelfs de bezoekers bereikt die je niet gesproken hebt tijdens het event! Iedereen kan namelijk jouw Smart Badge reader scannen.
2 Smart Badge readers
Het hele jaar door online zichtbaarheid
Met My Easyfairs beheer je eenvoudig online jouw bedrijfsprofiel en het productaanbod wat je wilt weergeven in de online catalogus van het event waaraan je deelneemt.
- Zorg ervoor dat je online bedrijfsprofiel informatief is en jouw potentiële bezoeker de juiste informatie geeft over jouw aanbod. Maak het makkelijk om contact met je op te nemen door een duidelijke websitevermelding, de juiste social media links en een speciaal contactformulier.
- Er zit geen limiet aan de informatie die je kunt weergeven in jouw online profiel. Plaats onbeperkt video’s, teksten, afbeeldingen en links voor een zo uitgebreid mogelijk profiel.
- Houd je profiel up-to-date door continu nieuwe content te plaatsen zoals productupdates en persberichten. Deze content wordt ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
- Spreek de toptalenten uit de branche aan door relevante vacatures te plaatsen in jouw profiel.
Zorg dat jouw bedrijf gezien wordt als innovator en meld je innovatieve product aan voor de Innovatie Galerij. (jouw product wordt door een vakkundige ”innovation reviewer” beoordeeld)
Via My Easyfairs nodig je gemakkelijk jouw (potentiële) relaties uit via de door jou gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode) met jouw persoonlijke registratielink. Je kunt heel makkelijk een lijst uitdraaien met alle (potentiële) bezoekers die zich voor het event geregistreerd hebben via deze link. Zo kun je bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en hen nogmaals persoonlijk uitnodigen op je stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaar tijd en gebruik de professionele marketingtools die voor jou beschikbaar worden gesteld zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast jouw relatielijst bij ons aan zodat wij jouw relaties voor je kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.
Je ontvangt tijdens het event een Smart Badge reader voor op jouw stand. Bezoekers kunnen deze reader scannen met hun badge en ontvangen op deze manier na afloop van het event alle informatie uit uw online bedrijfsprofiel per e-mail. Het is dus van belang dat jouw profiel up-to-date en interessant is voor de bezoekers aan jouw stand. De Smart Badge technologie zorgt ervoor dat je zelfs de bezoekers bereikt die je niet gesproken hebt tijdens het event! Iedereen kan namelijk jouw Smart Badge reader scannen.
3 Smart Badge readers
Boost jouw leads
Naast het automatisch versturen van jouw online bedrijfsprofiel door middel van de Smart Badge technologie kun je nu ook een lijst met alle personen die interesse getoond hebben downloaden. Een fantastische manier om in contact te komen met interessante prospects en het ideale middel voor jouw follow up na de deelname aan het event.
Met de Visit Connect app kun je gemakkelijk de badge van jouw bezoeker scannen. Hiermee leg je de gegevens van jouw bezoekers op een simpele manier vast. In plaats van het uitwisselen van een visitekaartje heb je nu gelijk alle interessante informatie digitaal. Voeg zelf opmerkingen toe, bijvoorbeeld een korte notitie over het gesprek, of het een potentiële klant is en in welk product interesse getoond werd. Jouw follow up na het event is nog nooit zo eenvoudig geweest.
Ontvang een SMS alert wanneer de door jou uitgenodigde bezoeker de beurs betreedt. Zo weet je zeker dat je al jouw uitgenodigde relaties ontmoet tijdens het event, veel persoonlijker kun je het niet maken! Je kunt in My Easyfairs zelf een selectie maken en aangeven van welke bezoekers jij een melding wilt ontvangen.
Onbeperkt aantal Visit Connect licenties
Boost jouw leads
Naast het automatisch versturen van jouw online bedrijfsprofiel door middel van de Smart Badge technologie kun je nu ook een lijst met alle personen die interesse getoond hebben downloaden. Een fantastische manier om in contact te komen met interessante prospects en het ideale middel voor jouw follow up na de deelname aan het event.
Met de Visit Connect app kun je gemakkelijk de badge van jouw bezoeker scannen. Hiermee leg je de gegevens van jouw bezoekers op een simpele manier vast. In plaats van het uitwisselen van een visitekaartje heb je nu gelijk alle interessante informatie digitaal. Voeg zelf opmerkingen toe, bijvoorbeeld een korte notitie over het gesprek, of het een potentiële klant is en in welk product interesse getoond werd. Jouw follow up na het event is nog nooit zo eenvoudig geweest.
Ontvang een SMS alert wanneer de door jou uitgenodigde bezoeker de beurs betreedt. Zo weet je zeker dat je al jouw uitgenodigde relaties ontmoet tijdens het event, veel persoonlijker kun je het niet maken! Je kunt in My Easyfairs zelf een selectie maken en aangeven van welke bezoekers jij een melding wilt ontvangen.
Onbeperkt aantal Visit Connect licenties
Boost jouw leads
Naast het automatisch versturen van jouw online bedrijfsprofiel door middel van de Smart Badge technologie kun je nu ook een lijst met alle personen die interesse getoond hebben downloaden. Een fantastische manier om in contact te komen met interessante prospects en het ideale middel voor jouw follow up na de deelname aan het event.
Met de Visit Connect app kun je gemakkelijk de badge van jouw bezoeker scannen. Hiermee leg je de gegevens van jouw bezoekers op een simpele manier vast. In plaats van het uitwisselen van een visitekaartje heb je nu gelijk alle interessante informatie digitaal. Voeg zelf opmerkingen toe, bijvoorbeeld een korte notitie over het gesprek, of het een potentiële klant is en in welk product interesse getoond werd. Jouw follow up na het event is nog nooit zo eenvoudig geweest.
Ontvang een SMS alert wanneer de door jou uitgenodigde bezoeker de beurs betreedt. Zo weet je zeker dat je al jouw uitgenodigde relaties ontmoet tijdens het event, veel persoonlijker kun je het niet maken! Je kunt in My Easyfairs zelf een selectie maken en aangeven van welke bezoekers jij een melding wilt ontvangen.
Onbeperkt aantal Visit Connect licenties
Extra online zichtbaarheid voor jouw merk
Zorg voor een extra goede online zichtbaarheid op een niet te missen locatie. Jouw logo wordt getoond op de online exposantenlijst. Extra exposure voor, tijdens en na het event!
Extra online zichtbaarheid voor jouw merk
Zorg voor een extra goede online zichtbaarheid op een niet te missen locatie. Jouw logo wordt getoond op de online exposantenlijst. Extra exposure voor, tijdens en na het event!
Val op zowel offline als online
Jouw logo is te zien tijdens de verschillende stappen die een bezoeker moet doorlopen om een toegangsbewijs aan te vragen. Jouw logo verschijnt bijvoorbeeld in de registratieportal, in de bevestigingsmail en op het toegangsbewijs wat de bezoeker ontvangt. Let op! Deze optie is maar voor een beperkt aantal exposanten beschikbaar.
Een optimale zichtbaarheid met jouw logo of advertentie op de drukstbezochte plekken tijdens het event! Daarnaast ontvang je extra exposure op verschillende promotie plekken tijdens het event. Denk bijvoorbeeld aan reclame op de toiletten, banners op de beursvloer, jouw logo in het kennistheater of een gesponsorde bar. De details en mogelijkheden worden afgestemd met het eventteam. Let op! Deze optie is maar voor een beperkt aantal exposanten beschikbaar.
Heb je vragen of wil je meer informatie over EasyGo?

SUSANNE DEN OTTER
Sr. Account Manager
+31 (0)183 – 680 649
Susanne.den.otter@easyfairs.com

MARCEL VAN HEUSDEN
Account Manager
+31 (0)183 – 680 631
marcel.vanheusden@easyfairs.com