Jaarbeurs Utrecht, Jaarbeursplein, 3521 AL Utrecht

EasyGo Marketingpakket

Go for more

EasyGo is een vast onderdeel van een deelname aan Empack. Dit marketingpakket bevat een breed aanbod aan tools gebaseerd op de meeste recente ontwikkelingen binnen de digitale marketingtechnologie. Dit stelt u in staat om zowel voor, tijdens als na Empack uw (online) zichtbaarheid te verhogen, eenvoudiger leads te verzamelen en op te volgen.

Wenst u een betere zichtbaarheid of meer leads? Of misschien wilt u wel beide? Afhankelijk van uw beursdoelstellingen, kunt u kiezen uit verschillende pakketten.

EasyGo voor de exposant

VOOR DE BEURS

U vult uw online profiel in met uw bedrijfs- en productinformatie in My Easyfairs

TIJDENS DE BEURS

U kunt de informatie updaten wanneer u dit wenst.

NA DE BEURS


Deze informatie wordt gedeeld met de bezoekers die hun badge hebben gescand.

EasyGo voor de bezoeker

Online

De bezoeker heeft de mogelijkheid om al uw informatie te bekijken op uw online bedrijfsprofiel.

Scannen

Tijdens Empack kunnen zij met hun Smart Badge badgelezers op de stands scannen.

Mail

Na afloop van de beurs ontvangen zij van alle gescande lezers de informatie direct in hun mailbox.

Welk pakket kiest u?

GOVISIBILITY

Extra promotie voor uw organisatie

GOLEADS

Zorg voor een verdieping van uw klantrelaties en een maximale leadgeneratie tijdens uw deelname

GOPLUS

Verbeter uw online zichtbaarheid voorafgaand aan het event en zorg voor een maximale leadgeneratie tijdens uw deelname!

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig online uw bedrijfsprofiel en het productaanbod wat u wilt weergeven in de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Zorg ervoor dat uw online bedrijfsprofiel informatief is en uw potentiële bezoeker de juiste informatie geeft over uw aanbod. Maak het makkelijk om contact met u op te nemen door een duidelijke websitevermelding, de juiste social media links en een speciaal contactformulier.
  • Er zit geen limiet aan de informatie die u kunt weergeven in uw online profiel. Plaats onbeperkt video’s, teksten, afbeeldingen en links voor een zo uitgebreid mogelijk profiel.
  • Houd uw profiel up-to-date door continu nieuwe content te plaatsen zoals productupdates en persberichten. Deze content wordt ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Spreek de toptalenten uit de branche aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Zorg dat uw bedrijf gezien wordt als innovator en meld uw innovatieve product aan voor de Innovatie Galerij. (Uw product wordt door een vakkundige ”innovation reviewer” beoordeeld)

Via My Easyfairs nodigt u gemakkelijk uw (potentiële) relaties uit via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode) met uw persoonlijke registratielink. U kunt heel makkelijk een lijst uitdraaien met alle (potentiële) bezoekers die zich voor het event geregistreerd hebben via deze link. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijk uitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaartijd en gebruik de professionele marketingtools die voor u beschikbaar worden gesteld zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodat wij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.

U ontvangt tijdens het event een smartbadge reader voor op uw stand. Bezoekers kunnen deze reader scannen met hun badge en ontvangen op deze manier na afloop van het event alle informatie uit uw online bedrijfsprofiel per e-mail. Het is dus van belang dat uw profiel upto-date en interessant is voor de bezoekers aan uw stand. De smartbadge technologie zorgt ervoor dat u zelfs de bezoekers bereikt die u niet gesproken heeft tijdens het event! Iedereen kan namelijk uw smartbadge reader scannen.

1 Smart Badge reader

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig online uw bedrijfsprofiel en het productaanbod wat u wilt weergeven in de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Zorg ervoor dat uw online bedrijfsprofiel informatief is en uw potentiële bezoeker de juiste informatie geeft over uw aanbod. Maak het makkelijk om contact met u op te nemen door een duidelijke websitevermelding, de juiste social media links en een speciaal contactformulier.
  • Er zit geen limiet aan de informatie die u kunt weergeven in uw online profiel. Plaats onbeperkt video’s, teksten, afbeeldingen en links voor een zo uitgebreid mogelijk profiel.
  • Houd uw profiel up-to-date door continu nieuwe content te plaatsen zoals productupdates en persberichten. Deze content wordt ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Spreek de toptalenten uit de branche aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Zorg dat uw bedrijf gezien wordt als innovator en meld uw innovatieve product aan voor de Innovatie Galerij. (Uw product wordt door een vakkundige ”innovation reviewer” beoordeeld)

Via My Easyfairs nodigt u gemakkelijk uw (potentiële) relaties uit via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode) met uw persoonlijke registratielink. U kunt heel makkelijk een lijst uitdraaien met alle (potentiële) bezoekers die zich voor het event geregistreerd hebben via deze link. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijk uitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaartijd en gebruik de professionele marketingtools die voor u beschikbaar worden gesteld zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodat wij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.

U ontvangt tijdens het event een smartbadge reader voor op uw stand. Bezoekers kunnen deze reader scannen met hun badge en ontvangen op deze manier na afloop van het event alle informatie uit uw online bedrijfsprofiel per e-mail. Het is dus van belang dat uw profiel upto-date en interessant is voor de bezoekers aan uw stand. De smartbadge technologie zorgt ervoor dat u zelfs de bezoekers bereikt die u niet gesproken heeft tijdens het event! Iedereen kan namelijk uw smartbadge reader scannen.

1 Smart Badge reader

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig online uw bedrijfsprofiel en het productaanbod wat u wilt weergeven in de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Zorg ervoor dat uw online bedrijfsprofiel informatief is en uw potentiële bezoeker de juiste informatie geeft over uw aanbod. Maak het makkelijk om contact met u op te nemen door een duidelijke websitevermelding, de juiste social media links en een speciaal contactformulier.
  • Er zit geen limiet aan de informatie die u kunt weergeven in uw online profiel. Plaats onbeperkt video’s, teksten, afbeeldingen en links voor een zo uitgebreid mogelijk profiel.
  • Houd uw profiel up-to-date door continu nieuwe content te plaatsen zoals productupdates en persberichten. Deze content wordt ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Spreek de toptalenten uit de branche aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Zorg dat uw bedrijf gezien wordt als innovator en meld uw innovatieve product aan voor de Innovatie Galerij. (Uw product wordt door een vakkundige ”innovation reviewer” beoordeeld)

Via My Easyfairs nodigt u gemakkelijk uw (potentiële) relaties uit via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode) met uw persoonlijke registratielink. U kunt heel makkelijk een lijst uitdraaien met alle (potentiële) bezoekers die zich voor het event geregistreerd hebben via deze link. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijk uitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaartijd en gebruik de professionele marketingtools die voor u beschikbaar worden gesteld zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodat wij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.

U ontvangt tijdens het event een smartbadge reader voor op uw stand. Bezoekers kunnen deze reader scannen met hun badge en ontvangen op deze manier na afloop van het event alle informatie uit uw online bedrijfsprofiel per e-mail. Het is dus van belang dat uw profiel upto-date en interessant is voor de bezoekers aan uw stand. De smartbadge technologie zorgt ervoor dat u zelfs de bezoekers bereikt die u niet gesproken heeft tijdens het event! Iedereen kan namelijk uw smartbadge reader scannen.

1 Smart Badge reader

Boost uw leads

Naast het automatisch versturen van uw online bedrijfsprofiel door middel van de smart badge technologie kunt u nu ook een lijst met alle personen die interesse getoond hebben downloaden. Een fantastische manier om in contact te komen met interessante prospects en het ideale middel voor uw follow up na de deelname aan het event.

Met de Visit Connect app kunt u gemakkelijk de badge van uw bezoeker scannen. Hiermee legt u de gegevens van uw bezoekers op een simpele manier vast. In plaats van het uitwisselen van een visitekaartje heeft u nu gelijk alle interessante informatie digitaal. Voeg zelf opmerkingen toe, bijvoorbeeld een korte notitie over het gesprek, of het een potentiële klant is en in welk product interesse getoond werd. Uw follow up na het event is nog nooit zo eenvoudig geweest.

Ontvang een SMS alert wanneer de door u uitgenodigde bezoeker de beurs betreedt. Zo weet u zeker dat u al uw uitgenodigde relaties ontmoet tijdens het event, veel persoonlijker kunt u het niet maken! U kunt in My Easyfairs zelf een selectie maken en aangeven van welke bezoekers u een melding wilt ontvangen.

1 Visit Connect licentie

Boost uw leads

Naast het automatisch versturen van uw online bedrijfsprofiel door middel van de smart badge technologie kunt u nu ook een lijst met alle personen die interesse getoond hebben downloaden. Een fantastische manier om in contact te komen met interessante prospects en het ideale middel voor uw follow up na de deelname aan het event.

Met de Visit Connect app kunt u gemakkelijk de badge van uw bezoeker scannen. Hiermee legt u de gegevens van uw bezoekers op een simpele manier vast. In plaats van het uitwisselen van een visitekaartje heeft u nu gelijk alle interessante informatie digitaal. Voeg zelf opmerkingen toe, bijvoorbeeld een korte notitie over het gesprek, of het een potentiële klant is en in welk product interesse getoond werd. Uw follow up na het event is nog nooit zo eenvoudig geweest.

Ontvang een SMS alert wanneer de door u uitgenodigde bezoeker de beurs betreedt. Zo weet u zeker dat u al uw uitgenodigde relaties ontmoet tijdens het event, veel persoonlijker kunt u het niet maken! U kunt in My Easyfairs zelf een selectie maken en aangeven van welke bezoekers u een melding wilt ontvangen.

3 Visit Connect licenties

Extra online zichtbaarheid van uw merk!

Zorg voor een extra goede online zichtbaarheid op een niet te missen locatie. Uw logo wordt getoond op de online exposantenlijst. Extra exposure voor, tijdens en na het event!

Scroll naar top