EasyGo Marketing package

Go for more

EasyGo is a service package based on the latest developments in digital marketing technology. It is part of the standard Easyfairs offer but
you can choose one of four packages that best meets your objectives.

EasyGo - How does it work?

EasyGo for exhibitors

Prior to Empack

You complete your online profile with your company and product information in My Easyfairs

During Empack

You can update the information if needed

After Empack

This information is shared with visitors who have scanned their badge

GOVISIBILITY

Extra promotion for your organisation

GOLEADS

Maximise lead generation and deepen customer relationships.

GOPLUS

Maximise lead generation and enhance online visibility.

Get noticed all year round

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig online uw bedrijfsprofiel en het productaanbod wat u wilt weergeven in de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Zorg ervoor dat uw online bedrijfsprofiel informatief is en uw potentiële bezoeker de juiste informatie geeft over uw aanbod. Maak het makkelijk om contact met u op te nemen door een duidelijke websitevermelding, de juiste social media links en een speciaal contactformulier.
  • Er zit geen limiet aan de informatie die u kunt weergeven in uw online profiel. Plaats onbeperkt video’s, teksten, afbeeldingen en links voor een zo uitgebreid mogelijk profiel.
  • Houd uw profiel up-to-date door continu nieuwe content te plaatsen zoals productupdates en persberichten. Deze content wordt ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Spreek de toptalenten uit de branche aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Zorg dat uw bedrijf gezien wordt als innovator en meld uw innovatieve product aan voor de Innovatie Galerij. (Uw product wordt door een vakkundige ”innovation reviewer” beoordeeld)

Via My Easyfairs nodigt u gemakkelijk uw (potentiële) relaties uit via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode) met uw persoonlijke registratielink. U kunt heel makkelijk een lijst uitdraaien met alle (potentiële) bezoekers die zich voor het event geregistreerd hebben via deze link. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijk uitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaartijd en gebruik de professionele marketingtools die voor u beschikbaar worden gesteld zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodat wij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.

U ontvangt tijdens het event een smartbadge reader voor op uw stand. Bezoekers kunnen deze reader scannen met hun badge en ontvangen op deze manier na afloop van het event alle informatie uit uw online bedrijfsprofiel per e-mail. Het is dus van belang dat uw profiel upto-date en interessant is voor de bezoekers aan uw stand. De smartbadge technologie zorgt ervoor dat u zelfs de bezoekers bereikt die u niet gesproken heeft tijdens het event! Iedereen kan namelijk uw smartbadge reader scannen.

1 Smart Badge reader

Get noticed all year round

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig online uw bedrijfsprofiel en het productaanbod wat u wilt weergeven in de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Zorg ervoor dat uw online bedrijfsprofiel informatief is en uw potentiële bezoeker de juiste informatie geeft over uw aanbod. Maak het makkelijk om contact met u op te nemen door een duidelijke websitevermelding, de juiste social media links en een speciaal contactformulier.
  • Er zit geen limiet aan de informatie die u kunt weergeven in uw online profiel. Plaats onbeperkt video’s, teksten, afbeeldingen en links voor een zo uitgebreid mogelijk profiel.
  • Houd uw profiel up-to-date door continu nieuwe content te plaatsen zoals productupdates en persberichten. Deze content wordt ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Spreek de toptalenten uit de branche aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Zorg dat uw bedrijf gezien wordt als innovator en meld uw innovatieve product aan voor de Innovatie Galerij. (Uw product wordt door een vakkundige ”innovation reviewer” beoordeeld)

Via My Easyfairs nodigt u gemakkelijk uw (potentiële) relaties uit via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode) met uw persoonlijke registratielink. U kunt heel makkelijk een lijst uitdraaien met alle (potentiële) bezoekers die zich voor het event geregistreerd hebben via deze link. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijk uitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaartijd en gebruik de professionele marketingtools die voor u beschikbaar worden gesteld zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodat wij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.

U ontvangt tijdens het event een smartbadge reader voor op uw stand. Bezoekers kunnen deze reader scannen met hun badge en ontvangen op deze manier na afloop van het event alle informatie uit uw online bedrijfsprofiel per e-mail. Het is dus van belang dat uw profiel upto-date en interessant is voor de bezoekers aan uw stand. De smartbadge technologie zorgt ervoor dat u zelfs de bezoekers bereikt die u niet gesproken heeft tijdens het event! Iedereen kan namelijk uw smartbadge reader scannen.

1 Smart Badge reader

Get noticed all year round

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig online uw bedrijfsprofiel en het productaanbod wat u wilt weergeven in de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Zorg ervoor dat uw online bedrijfsprofiel informatief is en uw potentiële bezoeker de juiste informatie geeft over uw aanbod. Maak het makkelijk om contact met u op te nemen door een duidelijke websitevermelding, de juiste social media links en een speciaal contactformulier.
  • Er zit geen limiet aan de informatie die u kunt weergeven in uw online profiel. Plaats onbeperkt video’s, teksten, afbeeldingen en links voor een zo uitgebreid mogelijk profiel.
  • Houd uw profiel up-to-date door continu nieuwe content te plaatsen zoals productupdates en persberichten. Deze content wordt ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Spreek de toptalenten uit de branche aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Zorg dat uw bedrijf gezien wordt als innovator en meld uw innovatieve product aan voor de Innovatie Galerij. (Uw product wordt door een vakkundige ”innovation reviewer” beoordeeld)

Via My Easyfairs nodigt u gemakkelijk uw (potentiële) relaties uit via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode) met uw persoonlijke registratielink. U kunt heel makkelijk een lijst uitdraaien met alle (potentiële) bezoekers die zich voor het event geregistreerd hebben via deze link. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijk uitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaartijd en gebruik de professionele marketingtools die voor u beschikbaar worden gesteld zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodat wij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.

U ontvangt tijdens het event een smartbadge reader voor op uw stand. Bezoekers kunnen deze reader scannen met hun badge en ontvangen op deze manier na afloop van het event alle informatie uit uw online bedrijfsprofiel per e-mail. Het is dus van belang dat uw profiel upto-date en interessant is voor de bezoekers aan uw stand. De smartbadge technologie zorgt ervoor dat u zelfs de bezoekers bereikt die u niet gesproken heeft tijdens het event! Iedereen kan namelijk uw smartbadge reader scannen.

1 Smart Badge reader

Boost your leads

Naast het automatisch versturen van uw online bedrijfsprofiel door middel van de smart badge technologie kunt u nu ook een lijst met alle personen die interesse getoond hebben downloaden. Een fantastische manier om in contact te komen met interessante prospects en het ideale middel voor uw follow up na de deelname aan het event.

Met de Visit Connect app kunt u gemakkelijk de badge van uw bezoeker scannen. Hiermee legt u de gegevens van uw bezoekers op een simpele manier vast. In plaats van het uitwisselen van een visitekaartje heeft u nu gelijk alle interessante informatie digitaal. Voeg zelf opmerkingen toe, bijvoorbeeld een korte notitie over het gesprek, of het een potentiële klant is en in welk product interesse getoond werd. Uw follow up na het event is nog nooit zo eenvoudig geweest.

Ontvang een SMS alert wanneer de door u uitgenodigde bezoeker de beurs betreedt. Zo weet u zeker dat u al uw uitgenodigde relaties ontmoet tijdens het event, veel persoonlijker kunt u het niet maken! U kunt in My Easyfairs zelf een selectie maken en aangeven van welke bezoekers u een melding wilt ontvangen.

1 Visit Connect licentie

Boost your leads

Naast het automatisch versturen van uw online bedrijfsprofiel door middel van de smart badge technologie kunt u nu ook een lijst met alle personen die interesse getoond hebben downloaden. Een fantastische manier om in contact te komen met interessante prospects en het ideale middel voor uw follow up na de deelname aan het event.

Met de Visit Connect app kunt u gemakkelijk de badge van uw bezoeker scannen. Hiermee legt u de gegevens van uw bezoekers op een simpele manier vast. In plaats van het uitwisselen van een visitekaartje heeft u nu gelijk alle interessante informatie digitaal. Voeg zelf opmerkingen toe, bijvoorbeeld een korte notitie over het gesprek, of het een potentiële klant is en in welk product interesse getoond werd. Uw follow up na het event is nog nooit zo eenvoudig geweest.

Ontvang een SMS alert wanneer de door u uitgenodigde bezoeker de beurs betreedt. Zo weet u zeker dat u al uw uitgenodigde relaties ontmoet tijdens het event, veel persoonlijker kunt u het niet maken! U kunt in My Easyfairs zelf een selectie maken en aangeven van welke bezoekers u een melding wilt ontvangen.

3 Visit Connect licenties

GET PREMIUM ONLINE BRAND VISIBILITY

Zorg voor een extra goede online zichtbaarheid op een niet te missen locatie. Uw logo wordt getoond op de online exposantenlijst. Extra exposure voor, tijdens en na het event!

Scroll to Top