Dé plek waar verbindingen in de verpakkingsindustrie worden hersteld

Hieronder een overzicht van de meest gestelde vragen en bijbehorende antwoorden.

Gaat Empack Reconnect door in september 2020?
Ja, Empack Reconnect gaat door op 17 september 2020 als online vakbeurs.

Wanneer vindt Empack Reconnect plaats?
Empack Reconnect vindt plaats op donderdag 17 september, van 10:00 tot 15:30 uur.

Moet ik me registeren voor een bezoek aan het online event?
Ja, u moet zich registreren om Empack Reconnect online te bezoeken. U vindt het registratieformulier hier.

Ik had mij al geregistreerd voor een bezoek aan Jaarbeurs Utrecht. Moet ik mij nu opnieuw registreren om online de beurs te bezoeken?
Als u zich al geregistreerd had voor een bezoek aan Empack Reconnect in Jaarbeurs Utrecht, ontvangt u automatisch van ons een mail waarin u aan kunt geven of u de online beurs wilt bezoeken. U hoeft zich niet opnieuw te registreren.

Moet ik betalen om het online event te bezoeken?
Nee, het online evenement is gratis te bezoeken. U moet zich wel registreren om in te kunnen loggen. Het registratieformulier vindt u hier.

Kan ik voorafgaand aan de beurs de online omgeving al bezoeken?
Vanaf maandag 14 september kunt u inloggen op de Empack Reconnect om uw online beursbezoek alvast voor te bereiden.

Welk platform wordt er gebruikt?
Empack Reconnect maakt gebruikt van het platform Swapcard.

Welke informatie vind ik op het online evenement?
Tijdens Empack Reconnect kunt u online inspirerende kennissessies volgen en virtueel in gesprek gaan met alle aanwezige vakgenoten. U krijgt een overzicht welke exposanten aanwezig zijn en welke nieuwe ontwikkelingen en technieken zij u te bieden hebben. Schuif vooral ook aan in de netwerklounge om met andere verpakkingsprofessionals te praten over actuele thema’s.

Waarom vindt Empack Reconnect alleen online plaats?
Onlangs heeft beursorganisator Easyfairs met gepaste trots Empack Reconnect aangekondigd als eerste hybride verpakkingsevenement, maar de meerderheid van de community bleek de voorkeur te geven aan een online variant. Easyfairs ziet het als haar primaire taak om te luisteren naar de wensen van haar exposanten en bezoekers en voorziet daarom de verpakkingssector van een volledig online event.

Kan ik tijdens Empack Reconnect contact leggen met vakgenoten?
Op het online platform kunt u afspraken inplannen met aanwezige verpakkingsprofessionals voor een online netwerkgesprek. Ook kunt u berichten sturen naar vakgenoten, aanschuiven in de netwerklounge of spontaan een video-gesprek beginnen met een van de aanwezigen.

Welke kenissessies kan ik volgen op Empack Reconnect?
Een actueel overzicht van alle sessies vindt u hier.

Hoe krijg ik toegang tot het event?
Login in met het e-mailadres waar je voorheen ook mee hebt geregistreerd voor het event. Op dit adres heeft u ook de bevestiging van uw registratie ontvangen én de e-mail waarin u wordt gevraagd jouw account voor het Empack Reconnect te activeren. Dit account is al gekoppeld zijn aan het event. Het enige wat u hoeft te doen is een wachtwoord aan te maken en uw profiel uit te breiden.

Ik heb geen e-mails ontvangen voor het online platform
Allereerst, vragen wij u om uw spambox te checken. Alle e-mails over het platform worden verstuurd door hello@swapcard.com. Als de e-mails hier niet in staan, kunt u een e-mail sturen naar info-empack@easyfairs.com.

Is mijn mobiele telefoon geschikt voor het platform?
Er is een iOS app in de App Store beschikbaar en een Android app in de Play Store. Daarnaast is het mogelijk om het online platform te betreden via je mobiele browser. Deze beschikt over dezelfde functies als de mobiele app.

Welk e-mailadres moet ik gebruiken om toegang te krijgen tot Swapcard?
U moet het e-mailadres gebruiken waar u voorheen ook mee hebt geregistreerd voor het event. Op dit adres heeft u ook de bevestiging van uw registratie ontvangen én de e-mail waarin u wordt gevraagd jouw account voor het Empack Reconnect te activeren.
Met dit specifieke e-mailadres is uw account al aangemaakt, het enige wat u hoeft te doen is een wachtwoord aan te maken en uw profiel uit te breiden.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ga naar de startpagina op de desktop (app.swapcard.com) en typ uw e-mailadres in. Zodra u uw wachtwoord in moet voeren, komt er ook een optie beschikbaar: ‘send me a magic link’. Klik hierop. u zult nu een e-mail ontvangen met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?
Klik op ‘instellingen’ in het drop-down menu rechtsboven. Scroll naar beneden totdat u bij de wachtwoord sectie bent. Hier kunt u uw wachtwoord veranderen door het huidige wachtwoord en een nieuw wachtwoord in te vullen. Klik vervolgens op ‘update wachtwoord’. Klaar!

Hoe bewerk ik mijn profiel?
Klik op ‘mijn profiel’ in het drop-down menu rechtsboven, om vervolgens op de edit button te klikken bij het veld dat je wilt veranderen. Wacht enkele seconden totdat er een groen vinkje bij het veld komt te staan. Uw toevoeging/aanpassing is nu opgeslagen. U kunt nu op het kruisje rechtsboven klikken.

Welke informatie is publiekelijk zichtbaar en welke informatie is privé?
Uw profiel bevat informatie die zichtbaar is voor alle bezoekers en informatie die alleen zichtbaar is voor uw connecties.
Informatie zichtbaar voor alle bezoekers:

  • Profielfoto (optioneel)
  • Functie
  • Biografie
  • Skills

Informatie zichtbaar voor connecties:

  • Profielfoto (optioneel) 
  • Functie
  • Biografie 
  • Skills 
  • Sociale media kanalen
  • Contactgegevens (telefoonnummer, e-mail, website)

Hoe verwijder ik mijn account?
Klik op ‘instellingen’ in het drop-down menu rechtsboven. Scroll naar beneden totdat u de rode tekst ‘Verwijder mijn account’ ziet. Klik hierop en vul uw wachtwoord in.

Let op!: Deze actie is onherroepelijk. Zodra u ervoor kiest om uw account te verwijderen, worden ook alle evenementen, berichten, contacten en andere informatie verwijderd.

Hoe kan ik verbinden met bezoekers?
Ga naar het profiel van de bezoeker met wie u wilt verbinden. Aan de rechterzijde ziet u: “Connecteer met …’. Schrijf hier een bericht en klik op ‘stuur connectieverzoek’. De ontvanger zal direct een berichtje ontvangen met uw verzoek. Nadat de ontvanger uw verzoek heeft geaccepteerd, krijgt u toegang tot zijn/haar contactgegevens en vice versa. U kan uw connecties terug vinden in uw contactenlijst. Deze kunt u vinden door rechtsboven op het icoon met de twee poppetjes te klikken.

Hoe plan ik een vergadering in met een bezoeker?
Ga naar het profiel van de bezoeker met wie u een vergadering wilt. Hier vindt u verschillende tijden waarop de bezoeker beschikbaar is. Kies één van de tijden uit, schrijf eventueel een bericht en verstuur het verzoek. Zodra de ontvanger uw verzoek heeft geaccepteerd, krijgt u een melding. In ‘Mijn Event’ vindt u een overzicht van alle geplande meetings.

Hoe plan ik een vergadering met een exposant?
Ga naar het bedrijfsprofiel van de exposant. Hier vindt u verschillende tijden waarop één of meerdere vertegenwoordigers beschikbaar zijn. Kies de tijd, de locatie, voeg eventueel een bericht toe en verstuur het verzoek. Zodra de meeting is geaccepteerd door het bedrijf, ontvangt u een melding. In ‘Mijn Event’ vindt u een overzicht van alle geplande meetings.

Hoe weet ik wie de vertegenwoordigers zijn van een exposant?
Ga naar het bedrijfsprofiel van de exposant. Scroll naar beneden waar de zogenaamde ‘team members’ weergeven zijn. Dit zijn de vertegenwoordigers van de exposant. Een connectieverzoek naar de vertegenwoordig verstuurt u op dezelfde manier als naar een bezoeker.

Hoe weet ik of een sessie is gesponsord en door welke exposant?
Dit is te zien op twee manieren:
1. Ga naar het bedrijfsprofiel van een exposant. Ga naar de sectie ‘programma’. Hier vindt u alle sessies die door deze exposant gesponsord worden.
2. Ga naar ‘programma’. Selecteer ‘display by exhibitor’. Zodra deze optie geselecteerd is, wordt de lijst weergeven op basis van exposanten en zal de exposant die de sessie sponsort erbij vermeld worden.

Hoe plan ik een vergadering met een spreker?
Ga naar het profiel van de spreker met wie u een vergadering wilt. Hier vind u verschillende tijden waarop de spreker beschikbaar is. Kies één van de tijden uit, kies een locatie, schrijf eventueel een bericht en verstuur het verzoek. Zodra de ontvanger uw verzoek heeft geaccepteerd, krijgt u een melding. In ‘Mijn Event’ vindt u een overzicht van alle geplande meetings.

Scroll naar top