Dé plek waar verbindingen in de verpakkingsindustrie worden hersteld

Hieronder een overzicht van de meest gestelde vragen en bijbehorende antwoorden, uitgesplitst voor bezoekers en exposanten. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met info-empack@easyfairs.com

Bezoeker

Hoe krijg ik toegang tot het event?
Login in met het e-mailadres waar je voorheen ook mee hebt geregistreerd voor het event. Op dit adres heeft u ook de bevestiging van uw registratie ontvangen én de e-mail waarin u wordt gevraagd jouw account voor het Empack Reconnect te activeren. Dit account is al gekoppeld zijn aan het event. Het enige wat u hoeft te doen is een wachtwoord aan te maken en uw profiel uit te breiden.

Ik heb geen e-mails ontvangen voor het online platform
Allereerst, vragen wij u om uw spambox te checken. Alle e-mails over het platform worden verstuurd door hello@swapcard.com. Als de e-mails hier niet in staan, kunt u een e-mail sturen naar info-empack@easyfairs.com.

Is mijn mobiele telefoon geschikt voor het platform?
Er is een iOS app in de App Store beschikbaar en een Android app in de Play Store. Daarnaast is het mogelijk om het online platform te betreden via je mobiele browser. Deze beschikt over dezelfde functies als de mobiele app.

Welk e-mailadres moet ik gebruiken om toegang te krijgen tot Swapcard?
U moet het e-mailadres gebruiken waar u voorheen ook mee hebt geregistreerd voor het event. Op dit adres heeft u ook de bevestiging van uw registratie ontvangen én de e-mail waarin u wordt gevraagd jouw account voor het Empack Reconnect te activeren.
Met dit specifieke e-mailadres is uw account al aangemaakt, het enige wat u hoeft te doen is een wachtwoord aan te maken en uw profiel uit te breiden.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ga naar de startpagina op de desktop (app.swapcard.com) en typ uw e-mailadres in. Zodra u uw wachtwoord in moet voeren, komt er ook een optie beschikbaar: ‘send me a magic link’. Klik hierop. u zult nu een e-mail ontvangen met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?
Klik op ‘instellingen’ in het drop-down menu rechtsboven. Scroll naar beneden totdat u bij de wachtwoord sectie bent. Hier kunt u uw wachtwoord veranderen door het huidige wachtwoord en een nieuw wachtwoord in te vullen. Klik vervolgens op ‘update wachtwoord’. Klaar!

Hoe bewerk ik mijn profiel?
Klik op ‘mijn profiel’ in het drop-down menu rechtsboven, om vervolgens op de edit button te klikken bij het veld dat je wilt veranderen. Wacht enkele seconden totdat er een groen vinkje bij het veld komt te staan. Uw toevoeging/aanpassing is nu opgeslagen. U kunt nu op het kruisje rechtsboven klikken.

Welke informatie is publiekelijk zichtbaar en welke informatie is privé?
Uw profiel bevat informatie die zichtbaar is voor alle bezoekers en informatie die alleen zichtbaar is voor uw connecties.
Informatie zichtbaar voor alle bezoekers:

  • Profielfoto (optioneel)
  • Functie
  • Biografie
  • Skills

Informatie zichtbaar voor connecties:

  • Profielfoto (optioneel) 
  • Functie
  • Biografie 
  • Skills 
  • Sociale media kanalen
  • Contactgegevens (telefoonnummer, e-mail, website)

Hoe verwijder ik mijn account?
Klik op ‘instellingen’ in het drop-down menu rechtsboven. Scroll naar beneden totdat u de rode tekst ‘Verwijder mijn account’ ziet. Klik hierop en vul uw wachtwoord in.

Let op!: Deze actie is onherroepelijk. Zodra u ervoor kiest om uw account te verwijderen, worden ook alle evenementen, berichten, contacten en andere informatie verwijderd.

Hoe bewerk ik mijn profiel?
Klik op ‘mijn profiel’ in het drop-down menu rechtsboven, om vervolgens op de edit button te klikken bij het veld dat je wilt veranderen. Wacht enkele seconden totdat er een groen vinkje bij het veld komt te staan. Uw toevoeging/aanpassing is nu opgeslagen. U kunt nu op het kruisje rechtsboven klikken.

Welke informatie is publiekelijk zichtbaar en welke informatie is privé?
Uw profiel bevat informatie die zichtbaar is voor alle bezoekers en informatie die alleen zichtbaar is voor uw connecties.
Informatie zichtbaar voor alle bezoekers:

  • Profielfoto (optioneel)
  • Functie
  • Biografie
  • Skills

Informatie zichtbaar voor connecties:

  • Profielfoto (optioneel) 
  • Functie
  • Biografie 
  • Skills 
  • Sociale media kanalen
  • Contactgegevens (telefoonnummer, e-mail, website)

Hoe verwijder ik mijn account?
Klik op ‘instellingen’ in het drop-down menu rechtsboven. Scroll naar beneden totdat u de rode tekst ‘Verwijder mijn account’ ziet. Klik hierop en vul uw wachtwoord in.

Let op!: Deze actie is onherroepelijk. Zodra u ervoor kiest om uw account te verwijderen, worden ook alle evenementen, berichten, contacten en andere informatie verwijderd.

Hoe kan ik verbinden met bezoekers?
Ga naar het profiel van de bezoeker met wie u wilt verbinden. Aan de rechterzijde ziet u: “Connecteer met …’. Schrijf hier een bericht en klik op ‘stuur connectieverzoek’. De ontvanger zal direct een berichtje ontvangen met uw verzoek. Nadat de ontvanger uw verzoek heeft geaccepteerd, krijgt u toegang tot zijn/haar contactgegevens en vice versa. U kan uw connecties terug vinden in uw contactenlijst. Deze kunt u vinden door rechtsboven op het icoon met de twee poppetjes te klikken.

Hoe plan ik een vergadering in met een bezoeker?
Ga naar het profiel van de bezoeker met wie u een vergadering wilt. Hier vindt u verschillende tijden waarop de bezoeker beschikbaar is. Kies één van de tijden uit, schrijf eventueel een bericht en verstuur het verzoek. Zodra de ontvanger uw verzoek heeft geaccepteerd, krijgt u een melding. In ‘Mijn Event’ vindt u een overzicht van alle geplande meetings.

Hoe plan ik een vergadering met een exposant?
Ga naar het bedrijfsprofiel van de exposant. Hier vindt u verschillende tijden waarop één of meerdere vertegenwoordigers beschikbaar zijn. Kies de tijd, de locatie, voeg eventueel een bericht toe en verstuur het verzoek. Zodra de meeting is geaccepteerd door het bedrijf, ontvangt u een melding. In ‘Mijn Event’ vindt u een overzicht van alle geplande meetings.

Hoe weet ik wie de vertegenwoordigers zijn van een exposant?
Ga naar het bedrijfsprofiel van de exposant. Scroll naar beneden waar de zogenaamde ‘team members’ weergeven zijn. Dit zijn de vertegenwoordigers van de exposant. Een connectieverzoek naar de vertegenwoordig verstuurt u op dezelfde manier als naar een bezoeker.

Hoe weet ik of een sessie is gesponsord en door welke exposant?
Dit is te zien op twee manieren:
1. Ga naar het bedrijfsprofiel van een exposant. Ga naar de sectie ‘programma’. Hier vindt u alle sessies die door deze exposant gesponsord worden.
2. Ga naar ‘programma’. Selecteer ‘display by exhibitor’. Zodra deze optie geselecteerd is, wordt de lijst weergeven op basis van exposanten en zal de exposant die de sessie sponsort erbij vermeld worden.

Hoe plan ik een vergadering met een spreker?
Ga naar het profiel van de spreker met wie u een vergadering wilt. Hier vind u verschillende tijden waarop de spreker beschikbaar is. Kies één van de tijden uit, kies een locatie, schrijf eventueel een bericht en verstuur het verzoek. Zodra de ontvanger uw verzoek heeft geaccepteerd, krijgt u een melding. In ‘Mijn Event’ vindt u een overzicht van alle geplande meetings.

Exposanten

Hoe krijg ik toegang tot het event?
Ga naar uw My Easyfairs profiel, kies Empack Utrecht 2020 en klik op beheer uw stand. Kies vervolgens in het menu opnieuw beheer uw stand. Hier komen verschillende opties te voorschijn. Ga naar online netwerken en klik op beheer uw afspraken. Vervolgens klikt u op start en ontvang je een e-mail met de link naar het platform. Hier gebruikt u het e-mail adres waarop u de e-mail heeft ontvangen.

Ik heb geen e-mails ontvangen voor het online platform. Wat nu?
Allereerst vragen wij u om uw spambox te checken. Alle e-mails over het platform worden verstuurd door hello@swapcard.com. Als de e-mails hier niet in staan, kunt u een e-mail sturen naar info-empack@easyfairs.com.

Is mijn mobiele telefoon geschikt voor het platform?
Er is een iOS app in de App Store beschikbaar en een Android app in de Play Store.
Daarnaast is het mogelijk om het online platform te betreden via uw mobiele browser. Deze beschikt over dezelfde functies als de mobiele app.

Ontvang ik een melding zodra iemand contact met me opneemt?
Zodra iemand contact opneemt, een connectieverzoek stuurt of een online afspraak aanvraagt, ontvangt u hier een melding van. Een overzicht van de meldingen vindt u door rechtsboven op het belletje te klikken.

Hoe nodig ik mijn netwerk uit voor het online event?
Uw contacten kunnen zich registreren voor het event met uw persoonlijke registratielink. Deze kunt u vinden in My Easyfairs. Kies in My Easyfairs Empack Utrecht 2020 en klik op beheer uw stand. Ga naar klanten & prospects uitnodigen en klik op nodig uw klanten uit met uw persoonlijke registratielink. Kopieer deze link en deel het met uw netwerk.

Welk e-mailadres moet ik gebruiken om toegang te krijgen tot Swapcard?
U moet het e-mailadres gebruiken waar u voorheen de activatie e-mail van het platform op hebt ontvangen.

Met dit specifieke e-mailadres is uw account al aangemaakt, het enige wat u hoeft te doen is een wachtwoord aan te maken en uw profiel uit te breiden.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ga naar de startpagina op de desktop (app.swapcard.com) en typ uw e-mailadres in. Zodra u uw wachtwoord in moet voeren, komt er ook een optie beschikbaar: send me a magic link. Klik hierop. U ontvangt nu een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?
Klik op instellingen in het drop-down menu rechtsboven. Scroll naar beneden totdat u bij de wachtwoord sectie bent. Hier kunt u uw wachtwoord veranderen door het huidige wachtwoord en een nieuw wachtwoord in te vullen. Klik vervolgens op update wachtwoord. Klaar!

Hoe bewerk ik mijn persoonlijke profiel?
Klik op mijn profiel in het drop-down menu rechtsboven, om vervolgens op de edit button te klikken bij het veld dat u wilt veranderen. Wacht enkele seconden totdat er een groen vinkje bij het veld komt te staan. Uw toevoeging/aanpassing is nu opgeslagen. U kunt nu op het kruisje rechtsboven klikken.

Hoe bewerk ik het bedrijfsprofiel?
Het bedrijfsprofiel wordt automatisch gevuld op basis van het My Easyfairs profiel. U kunt het bedrijfsprofiel bewerken door naar My Easyfairs te gaan en hier de informatie aan te passen.

Is er een deadline voor het bijwerken/invullen van het bedrijfsprofiel op My Easyfairs?
Het is aanbevolen om donderdag 17 september het bedrijfsprofiel volledig af te hebben. Mocht u nog informatie willen toevoegen tijdens het event, is het mogelijk om dit in My Easyfairs te doen. Dit zal dan automatisch bijgewerkt worden in Swapcard. Houd alsjeblieft wel rekening met een verwerkingstijd.

Welke informatie is publiekelijk zichtbaar en welke informatie is privé?
Uw profiel bevat informatie die zichtbaar is voor alle bezoekers en informatie die alleen zichtbaar is voor uw connecties.

Informatie zichtbaar voor alle bezoekers             

  • Profielfoto (optioneel)
  • Functie
  • (Tweede functie)
  • Biografie
  • Skills

Informatie zichtbaar voor connecties

  • Profielfoto (optioneel)
  • Functie
  • (Tweede functie)
  • Biografie
  • Skills
  • Sociale media kanalen
  • Contactgegevens (telefoonnummer, e-mail, website)

 Hoe verwijder ik mijn account?
Klik op instellingen in het drop-down menu rechtsboven. Scroll naar beneden totdat u de rode tekst verwijder mijn account ziet. Klik hierop en vul uw wachtwoord in.

Let op!: Deze actie is onherroepelijk. Zodra u ervoor kiest om uw account te verwijderen, worden ook alle evenementen, berichten, contacten en andere informatie verwijderd.

Hoe kom ik in het exposanten platform?
De button naar het exposanten platform vindt u in het dropdown menu rechtsboven, mits u minstens één keer hebt mee gedaan aan een online even in Swapcard als teamlid van een exposant.

Waarom heb ik geen toegang tot het exposanten platform?
Het exposanten platform is alleen beschikbaar als u minstens één keer hebt mee gedaan aan een online event in Swapcard als teamlid van een exposant. De button naar het exposanten platform vindt u in het dropdown menu rechtsboven. Hier vindt u het bedrijfsprofiel en de gedeelde leads.

Zijn er meerdere mensen nodig om de virtuele stand te bemannen?
De keuze wat betreft het aantal virtuele standhouders ligt volledig bij jullie. Wij adviseren wel op minimaal twee team members beschikbaar te stellen. U beheert uw team members in My Easyfairs onder het kopje gebruikers beheren.

Hoe voeg ik andere teamleden toe aan het team?
Om teamleden toe te voegen aan uw team en toegang te geven tot het exposanten platform, gaat u naar My Easyfairs en klikt u op Gebruikers beheren. Hier vind u uw huidige gebruikers en kunt u een uitnodiging versturen om een nieuwe gebruiker toe te voegen.

Hoe deel ik mijn leads met de rest van het team?
Ga naar instellingen in het exposanten platform en klik op de button deel mijn contacten met het team.

Hoe exporteer ik mijn leads?
Om uw leads én de leads die uw collega’s hebben verzameld te exporteren, klikt u op team-contacten en daarna op alles exporteren. Vervolgens zal er een Excel document met alle leads worden gedownload.

Wie zijn de geëxporteerde leads?
Dit zijn de leads die u en uw collega’s hebben verzameld. Een persoon wordt een lead als hij of zij uw connectieverzoek heeft geaccepteerd. In het Excel document vindt u ook het e-mail adres van de lead voor opvolging. Ook kunt u vinden welke lead bij welke collega hoort.

Wat gebeurt er als meerdere collega’s met dezelfde persoon zijn verbonden?
Zodra meerdere collega’s met dezelfde persoon gepraat hebben, komt de lead één keer in de lijst. De notities zullen samengevoegd worden.

Zijn alle bezoekersprofielen zichtbaar voor exposanten?
Exposanten en bezoekers kunnen alle bezoekersprofielen bekijken. U vindt de bezoekerslijst onder de knop Bezoekers. Klik op een bezoeker om het profiel te bekijken. Op dit moment kunt u alleen basisgegevens zien. Zodra u een connectieverzoek heeft verstuurd en deze is geaccepteerd, worden ook de contactgegevens zichtbaar. 

Hoe kan ik verbinden met bezoekers?
Ga naar het profiel van de bezoeker met wie u wil verbinden. Aan de rechterzijde ziet u: Connecteer met … . Schrijf hier een bericht en klik op stuur connectieverzoek. De ontvanger zal direct een berichtje ontvangen met uw verzoek. Nadat de ontvanger uw verzoek heeft geaccepteerd, krijgt u toegang tot zijn/haar contactgegevens en vice versa. U kunt uw connecties terug vinden in uw contactenlijst. Deze kan je vinden door rechtsboven op het icoon met twee poppetjes te klikken.

Wat is de toegevoegde waarde van een connectie maken met een bezoeker?
Als u een connectieverzoek verstuurt en deze geaccepteerd wordt, zal u de contactgegevens van deze persoon zien. Daarnaast worden deze gegevens ook toegevoegd aan de leads export na het event.

Hoe plan ik een vergadering in met een bezoeker?
Ga naar het profiel van de bezoeker met wie u een vergadering wil. Hier vindt u verschillende tijden waarop de bezoeker beschikbaar is. Kies één van de tijden uit, kies een locatie, schrijf eventueel een bericht en verstuur het verzoek. Zodra de ontvanger uw verzoek heeft geaccepteerd, krijgt u een melding. In Mijn Event vind je een overzicht van alle geplande meetings.

Hoe plan ik een vergadering met een exposant?
Ga naar het bedrijfsprofiel van de exposant. Hier vindt u verschillende tijden waarop één of meerdere vertegenwoordigers beschikbaar zijn. Kies de tijd, de locatie, voeg eventueel een bericht toe en verstuur het verzoek. Zodra de meeting is geaccepteerd door de vertegenwoordiger, ontvangt u een melding. In Mijn Event vindt u een overzicht van alle geplande meetings.

Hoe weet ik wie de vertegenwoordigers zijn van een exposant?
Ga naar het bedrijfsprofiel van de exposant. Scroll naar beneden waar het zogenaamde team weergegeven wordt. Het team bestaat uit de vertegenwoordigers van de exposant. Een connectieverzoek naar de vertegenwoordiger verstuurt u op dezelfde manier als naar een bezoeker.

Hoe plan ik een vergadering in met een bezoeker?
Ga naar het profiel van de bezoeker met wie u een vergadering wil. Hier vindt u verschillende tijden waarop de bezoeker beschikbaar is. Kies één van de tijden uit, kies een locatie, schrijf eventueel een bericht en verstuur het verzoek. Zodra de ontvanger uw verzoek heeft geaccepteerd, krijgt u een melding. In Mijn Event vindt u een overzicht van alle geplande meetings.

Hoe plan ik een vergadering met een exposant?
Ga naar het bedrijfsprofiel van de exposant. Hier vindt u verschillende tijden waarop één of meerdere vertegenwoordigers beschikbaar zijn. Kies de tijd, de locatie, voeg eventueel een bericht toe en verstuur het verzoek. Zodra de meeting is geaccepteerd door de vertegenwoordiger, ontvangt u een melding. In Mijn Event vindt u een overzicht van alle geplande meetings.

Hoe geef ik aan wanneer ik beschikbaar ben voor een meeting?
Tussen 10:00 en 15:30 zijn er tijdsvakken van 15 minuten beschikbaar om meetings in te plannen. Mocht u niet beschikbaar zijn voor bepaalde tijdsvakken kunt u dit veranderen in Mijn Event. Klik hier op Meetings en pas uw beschikbaarheid aan bij de betreffende tijdsvakken.

Vanaf wanneer kunnen meetings ingepland worden?
Vanaf vrijdag 11 september is het platform open voor exposanten. Jullie kunnen nu alvast rondkijken en alle functionaliteiten ontdekken. Ook kunt u alvast meetings aanvragen. Vanaf maandag 14 september zal het platform ook beschikbaar zijn voor bezoekers, waarna de volledige voorbereiding kan beginnen. Iedereen kan meetings inplannen, alvast connecties maken en het programma ontdekken.

Hoe kan ik bellen en/of videobellen?
Bellen en videobellen zijn beide mogelijk via Swapcard zelf. Dit doet u door een chat te openen met een lead. Open de chat in het persoonlijke profiel, schakel dan over naar de chat pagina door op het icoon met de twee spraakwolkjes boven win het scherm te klikken. Rechtsboven in het chatgesprek zal er een videocamera zichtbaar zijn. Klik hierop om een videogesprek te starten. Mocht u geen videogesprek willen, maar een audiogesprek, dan zet u uw camera uit. Let er hierbij wel op dat u de browser toegang geeft tot uw microfoon en/of camera.

Moet ik mij registreren voor een sessie om de sessie bij te wonen?
Het is aanbevolen om u voorafgaand te registreren voor een sessie. De sessie zal nu in Mijn Event verschijnen. U kunt ook in de live sessie komen zonder te registreren door op ga naar de live sessie te klikken.

Hoe weet ik of een sessie is gesponsord en door welke exposant?
Dit is te zien op twee manieren:

  1. Ga naar het bedrijfsprofiel van een exposant. Ga naar de sectie programma. Hier vindt u alle sessies die door deze exposant gesponsord worden.
  2. Ga naar programma. Selecteer display by exhibitor. Zodra deze optie geselecteerd is, wordt de lijst weergeven op basis van exposanten en zal de exposant die de sessie sponsort erbij vermeld worden.

Hoe plan ik een vergadering met een spreker?
Ga naar het profiel van de spreker met wie u een vergadering wil. Hier vindt u verschillende tijden waarop de spreker beschikbaar is. Kies één van de tijden uit, kies een locatie, schrijf eventueel een bericht en verstuur het verzoek. Zodra de ontvanger uw verzoek heeft geaccepteerd, krijgt u een melding. In Mijn Event vindt u een overzicht van alle geplande meetings.

Scroll naar top