Jaarbeurs Utrecht, Jaarbeursplein, 3521 AL Utrecht

ABN AMRO

De haat-liefde verhouding tussen consument en duurzame verpakkingen

ABN AMRO is financier van duurzaamheid. Duurzaamheidsdoelstellingen zijn opgenomen in de huidige missie, om deze gestelde doelstellingen te behalen inspireren ze klanten en laten hen kennis maken met andere koplopers, beschikbare ideeën en ervaringen en begeleiden hen verder op weg naar een duurzame toekomst.

ABN AMRO en Easyfairs hebben duurzaamheid beiden zeer hoog in het vaandel staan. Door de handen ineen te slaan creëren we draagvlak binnen de verpakkingsindustrie.

Wat vinden Nederlandse consumenten eigenlijk van een duurzame verpakking en wie is volgens hen verantwoordelijk voor het duurzaam verpakken van eten en drinken? Hoe kunnen ketenspelers zoals de verpakkingsproducent, foodproducent en supermarkt hier op inspelen? ABN AMRO presenteert de uitkomsten naar aanleiding van haar consumentenonderzoek en interviews.

David Kemps bespreekt vanuit zijn bancaire, financiële achtergrond de trends, innovaties en ontwikkelingen binnen de verpakkingsmiddelenindustrie en welke kansen dit creëert voor de ondernemer. Het is zijn passie om met hulp van zijn expertise en brede netwerk binnen de industrie nieuwe transacties en samenwerkingen te initiëren. Hij heeft diverse onderzoeken uitgebracht over (kunststof)verpakkingen en recycling (www.abnamro.nl/industrie).

Scroll naar top